קבוצת אביה שירותי אחסנה שמחה להעמיד לרשות לקוחותיה פתרונות מתקדמים לגניזה, ארכיב ואחסון מסמכים.
החברה הוקמה בשנת 1996 על ידי משפחת איילון, כעסק משפחתי ששם לו מטרה להביא בשורה חדשה לתחום האחסון. עם השנים החברה קנתה את שמה הטוב במגזר העסקי, כחברה אמינה ומוכרת בתחום האחסנה, בזכות היחס האישי, השירותים המתקדמים והחתירה למצוינות.
בין השירותים המובילים ניתן למנות את ה-City Box: שירותי האחסון העצמי (Self-Storage) הראשונים והיחידים בארץ, הפתוחים 24/7, 365 יום בשנה ומאפשרים כניסה עצמאית ללא צורך בתיאום מראש.

בתחום הארכיב והגניזה אביה מציעה מספר שירותים מתקדמים לקהל לקוחות מגוון:

שירותי ארכיב – פתרון המבטיח אחסון בטוח ומאובטח, לצד שירותי שליפה מהירה של כל מסמך ומסמך הדרוש לך.

שירותי ארכיב דיגיטלי – תהנה מגישה מלאה ומהירה למסמכים שלך, על ידי סריקה וקטלוג מסמכים, עם אפשרות לשליפה מיידית של כל מסמך נתון, בכל רגע נתון ומכל מקום בעולם.

מערכת לניהול מידע – מערכת מתקדמת בפיתוח אישי של אביה, המבטיחה שמירה של כל המידע העסקי הזורם בעסק ומעל הכל – את שליפת המידע בזמן אמת, גם במסגרת העבודה השוטפת וגם במקרה של אובדן מידע.

גיבוי מידע בענן – פתרונות גיבוי ענן מתקדמים המבצעים מספר פעולות קריטיות לשמירה על המידע העסקי, כגון: גיבוי יומי קבוע וגיבוי מידע הזורם אל העסק וממנו החוצה, ממגוון רחב של מקורות שונים, שמירה על גרסאות קודמות של מסמכים ושירותי ניהול מידע מתקדמים.

“אנו מאמינים בשקיפות, הגינות ומצויות באיכות השירות”

— חוני איילון, מנכ"ל ובעלים

גם היום, שנים רבות לאחר הקמתה, עם עשרות עובדים ו- 6 סניפים בפריסה ארצית, אביה עדיין שומרת על המאפיינים הייחודיים שבנו אותה והפכו אותה לחברת האחסנה הגדולה בישראל: איכות, אמינות והגינות בשירות. אנו מאמינים כי כל אחד יכול למצוא אצלנו את פתרונות האחסון והארכיב המתאימים בדיוק עבורו, עם אפשרות לשלב וליצור חבילות אחסון מותאמות אישית.

נשמח לעמוד גם לרשותך!

Call Now Button