חולמים על משרד ללא נייר? הגעתם למקום הנכון. אביה מעמידה לרשותכם פתרונות גיבוי חכמים, שירותי סריקה דיגיטליים ושירותי ארכיב וגניזה המספקים פתרון אידיאלי לעסקים ולארגונים הרוצים להתקדם לעידן המקוון, להתייעל ולפנות מקום במשרד.

 

משרד ללא נייר הוא הפנטזיה האולטימטיבית של כל ארגון ובית עסק. במשך שנים ניסו ענקיות התוכנה לגמול אותנו מהתלות בניירת, אך הצלחתם הייתה חלקית בלבד. בפועל, הניירת המיושנת ממשיכה להיערם ולתפוס מקום יקר במשרד, בעיקר בגלל הרגלים ישנים ומחסור בפתרונות חלופיים אמתיים.

השירותים שאנו מציעים לקידום משרד ללא נייר הם שירותים משלימים המאפשרים לכם לממש את החזון. במילים אחרות אנו אומרים לכם: השתמשו בנייר!! אבל אל תשמרו אותו לאורך זמן. תנו לנו לשחרר אתכם מהניירת שכבר הוצאתם ולהעמיד לרשותכם מגוון רחב של כלים מקוונים המשדרגים את העסק שלכם ומתאימים אותו למאה ה-21.

 

מה אנחנו מציעים?

  • שירותי גיבוי מידע – אל תחכו ליום בו חלילה תאבדו מידע עסקי יקר שאין באפשרותכם לשחזר. אנו מציעים שירות המסוגל להתחקות אחר כל אפיקי זרימת המידע בעסק, לרבות חשבונות דוא"ל, מסמכים כתובים ועוד, ולגבות אותם באופן מקוון. בצורה כזו נוכל להבטיח כי המידע היקר לך מכל לא ילך לאיבוד.
  • שירותי סריקה דיגיטליים – מהפכת המידע המקוון של אביה מספקת לכם שירותי סריקה דיגיטליים של מסמכים המאפשרים לכם לפנות מקום במשרד, לשמור על היסטוריית המסמכים לאורך שנים ולייעל את תהליך שליפת המסמכים בעת הצורך.
  • שירותי ארכיב וגניזה – פנה מקום בעסק עם שירות המתאים בדיוק למסמכים חשובים הדורשים אחסון חכם, המבטיח גם סריקה ותיעוד של כל מסמך הנכנס לארכיב, וגם שליפה מהירה בעת הצורך.
Call Now Button